Servírovací vozík SW8x5-2 police

Servírovací vozík SW8x5-2 police
- 2 police
- Přímo z výroby kvalitně svařené
- zvýšená možnost zatížení až 120 kg
- 4xotočná kolečka 125 mm, 2xbržděná
- 2xpolice 800 x 500 mm
- výškový odstup polic 585 mm
- celonerezové provedení
Servírovací vozíky SW8x5-2 jsou dodávány v celonerezovém provedení se čtyřmi kovovými otočnými kolečky (dvákrát brzděná.) Police mají prolisované zvednuté okraje, rohy jsou zpevněny dvojitým a uzavřeným ohybem. Vozíky SW jsou dodávány přímo z výroby kvalitně svařené a tím je i zajištěno zvýšené zatížení vozíku.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Servírovací vozíky nerezové |
---|---|
Záruka: | 12 měsíců |
EAN: | 4420575 |
Typ: | SW8x5-2 |
Rozměry: | 900 x 600 x 950 mm |
nosnost vozíku: | 120 kg |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
B.PRO
B.PRO vyrábí kvalitní zboží pro komerční kuchyně a průmysl.
B.PRO je synonymem pro efektivní řešení v B2B sektoru pro komerční kuchyně (obchodní jednotka B.PRO Catering Solutions) a působí také jako dodavatel pro průmysl (obchodní jednotka ENOXX Engineering).
Základem tohoto úspěchu je celkem 605 obětavých zaměstnanců. V roce 2021 společnost dosáhla obratu 102 milionů eur, z čehož přibližně 38,7 % dosáhla na mezinárodních trzích.
Sídlo B.PRO se nachází v Oberderdingenu (Bádensko-Württembersko) v Kraichgau, často známém jako Švábské Toskánsko. Výrobní závody jsou v Německu a České republice. B.PRO udržuje úzký kontakt se svými trhy prostřednictvím mezinárodních dceřiných společností, obchodních zastoupení a dlouhodobých partnerů.
B.PRO byla založena v roce 1925 Heinrichem Blancem jako "Blanc & Co." Nyní je součástí rodinného holdingu BLANC & FISCHER, jehož polovinu vlastní rodiny Blanc a Fischer.
V roce 2007 došlo ke spojení B2B obchodních jednotek působících v sektoru investičního zboží do samostatné skupiny, nyní známé jako B.PRO Group. Jednotky B2C působí v sektoru spotřebního zboží a tvoří nezávislou společnost BLANCO GmbH + Co KG.
Společenská odpovědnost firem je už mnoho let nedílnou součástí všech aspektů firemní kultury B.PRO. Odpovědnost – ať už za zaměstnance, zákazníky a partnery nebo za prostředí a společnost – se tu bere jako samozřejmost, která tvoří to, jak každý den jednáme a myslíme.